Az Adózóna a járvány alatt

Az Adózóna megbízható és gyakorlatias információkkal segíti a vállalkozásokat a járvány alatt

A Covid19 járvány miatt a vállalatoknak számtalan okból kerülhetett veszélybe a működése: mert bezárásra kényszerültek, vagy más okokból nem jutottak a célpiacukhoz; mert a vásárlóerő nagy mértékben csökkent; mert üzleti partnereik nem tudtak szállítani; vagy mert jelentős munkaerőhiánnyal küzdöttek a szokatlanul magas betegszabadságon lévő munkaerő miatt. Kényszerszabadságok, felfüggesztett munkakörök, elbocsátások, cégátalakulások, vagy az online tevékenységi területek bővülése – a cégvezetés és a menedzsment folyamatosan lehetőségek után kutatott, a vállalatok működésének optimalizálására.

A legszerencsésebb vállalatoknak is meg kellett küzdeniük a megváltozott munkakörülményekkel. A bezárt óvodák és iskolák miatt nem csak a munka terén kellett helytállnia a munkavállalóiknak, hanem a gyermekek felügyelete, és a tanulásban való segítség is rájuk hárult. Emiatt és a fertőzés elkerülése érdekében is egyre szélesebb körben terjedt a home office.

A helyzetet kormányzati intézkedések sora tarkította, szinte naponta jelentek meg új rendeletek. Az egész ország tűkön ülve figyelte a napi híreket, hogy kinyithat-e, támogatáshoz juthat-e, lesz-e türelmi időszak bizonyos követelések teljesítésére.
Mindez sajnos nem a múlté, a járvány harmadik hulláma csak most kezdődött el.

Az információra éhes olvasók keresik megbízható forrásokat, ahol gyorsan, gyakorlatiasan tájékozódhatnak a változásokról. A jogszabályok értelmezésének egyik stabil pontja az adózóna.hu szakportál. Azt, hogy mennyire számítanak, és mennyire számíthatnak is az olvasók az Adózóna korrekt tájékoztatására ebben a nehéz időszakban, a látogatottsági és előfizetői adatok 2020-as alakulása mutatja.

2020-ban a 2019-es évhez képest 22 százalékkal nőtt az oldal látogatottsága, a portál előfizetési csomagjait pedig 8 százalékkal többen vásárolták meg, mint a megelőző évben.

Az előfizetésről itt tájékozódhat.