Megjelent a Műértő tripla száma

Műértő tartalom

  1. november–december, 2022. január

 

Exportcikkből importáru – a Makarius-mappa a Fővárosi Képtárban (Orosz Márton)

A különbség csupán (a) látszat – Gerhard Richter a Nemzeti Galériában (Magyar Fanni)

Fesztiváltöredékek pandémia idején – a Stájer Ősz alakváltozatai (Hegyi Dóra)

Cuki, ahogy lázadsz! – fotográfusnők Japánban (Gyöngyösi Eszter)

Absztraktok Párizsból – modern klasszikusok a MODEM-ben (Elek Lenke)

Elhárított kudarc – az Art Basel idei kiadásáról (Bagyó Anna, Darányi György)

Másvilági sejtetések – spekulatív fordulat a kortárs művészetben (Miklósvölgyi Zsolt)

A műbe kötve – Katharina Grosse Helsinkiben (Somhegyi Zoltán)

X és Y generáció – a Q Contemporary nyitó kiállítása (Sinkó István)

Megosztott Picasso – eltérő kritika a két Németországban (Wagner István)

Egymásra találás – Határtalan Design a Kiscelli Múzeumban (Tóta József)

Semleges terület – művészego és artist-run space (Mézes Tünde)

Indonéz művészeti kollektívák – esettanulmányok Yogyakartából (Fábián Réka)

Bűvészmutatvány – kritika a posztkritika korában (Huth Júliusz)

A szerről nem lehet lejönni – új művészeti központ Balatonfüreden (Molnár Zsuzsanna)

Posztbrexit, posztcovid – a Frieze Londonban (Fekete Tóth Eszter)

A cethal gyomrában – Art Market Budapest 2021 (Rozgonyi Etelka)

Megélt egzisztencializmus – beszélgetés Baranyay Andrásról (Kishonthy Zsolt, Török Tamás, Andrási Gábor)

Modernek Somogyban – Kaposvár és Kőröshegy festői (Tóth Károly)

A műértelmezés új módszere – az interikonicitásról (Boros Lili)

Egy régvolt szellemi műhely – a Képzőművészeti Kiadó (Fejér Zoltán)

Szamoson innen és túl – Flóth Ferenc műgyűjtő és amatőr régész (Szabadváry Tamás)

Az elmélet ne egye meg a látványt – portré Babinszky Csilla képzőművészről (Bordács Andrea)

Tárlatvezető: Kozák Zsuzska