
Full screen video (multiplatform)
A Full screen video hirdetés olyan egyedi kreatív display hirdetési forma, amelynél a hvg.hu címoldalon, teljes oldalszélességben megjelenő statikus háttérképen jelenik meg a hirdetői üzenetet tartalmazó videó.
A Full screen video hirdetés olyan egyedi kreatív display hirdetési forma, amelynél a hvg.hu címoldalon, teljes oldalszélességben megjelenő statikus háttérképen jelenik meg a hirdetői üzenetet tartalmazó videó.
A Prospektus hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a teljes oldalszélességben megjelenő kereten belül elhelyezett hirdetés többoldalas digitalizált prospektushoz hasonlóan jelenik meg. A kreatív lapozható a rajta elhelyezett vezérlőgombokkal. A jobb felső sarokban elhelyezett nagyítás gombbal a kreatív a teljes képernyőn jelenik meg. A teljes képernyős változat az oldalba ágyazott kreatívhoz hasonlóan lapozható.
A Perspektíva – háttérkép hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*250 px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja az eduline.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas háttérképet jelenít meg.
Ez egy három fázisú HTML5 alapú banner. Az alap 970×250 pixel méretű kreatívból az user kattintásra két újabb hasonló méretű kreatívval egészül ki. A második slide közvetlenül az első alatt jelenik meg, annak alsó széléhez pixel pontosan illeszkedve. Ez a slide tartalmazza a videót, mely a második slide megnyílásakor automatikusan, hang nélkül elindul.
Ez egy három fázisú HTML5 alapú banner. Az alap 300*250 pixel méretű kreatívból az user kattintásra két újabb hasonló méretű kreatívval egészül ki. A második slide közvetlenül az első alatt jelenik meg, annak alsó széléhez pixel pontosan illeszkedve. Ez a slide tartalmazza a videót, mely a második slide megnyílásakor automatikusan, hang nélkül elindul.
300*250 jobb hasábos felületben automatikusan indul a videó hirdetés a betöltés után, hang nélkül. User aktivitásra 600×500-as méretre nyílik ki.
300*250 jobb hasábos felületben automatikusan indul a videó hirdetés a betöltés után, hang nélkül. User aktivitásra 600×500-as méretre nyílik ki.
Egy 300*250-es kreatívból kiindulva, user interakcióra (mouseover) a hirdetés környezetét – a teljes site-ot értve ez alatt – térben eltávolítja a user nézőpontjától, így a hirdetés vizuálisan kiemelve, zoomolva jelenik meg. A Zoom hirdetés mouseover-rel aktiválódik, és addig marad zoomolt állapotban, amíg a user az egérmutatót a hirdetés felett tartja. Amint az egérmutató a hirdetés
Egy 300*250-es kreatívból kiindulva, user interakcióra (mouseover) a hirdetés környezetét – a teljes site-ot értve ez alatt – térben eltávolítja a user nézőpontjától, így a hirdetés vizuálisan kiemelve, zoomolva jelenik meg. A Zoom hirdetés mouseover-rel aktiválódik, és addig marad zoomolt állapotban, amíg a user az egérmutatót a hirdetés felett tartja. Amint az egérmutató a hirdetés
A hirdetői megjelenés egy háttérkép a site mögött, scrollozáskor különböző ablakokban (Billboard, Half Page vagy Roadblock) előtűnnek a háttérkép egyes elemei. Embedelésre kerülhet videó is.
A Perspektíva – háttérkép hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*250 px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja a hvg.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas háttérképet jelenít meg.
A Perspektíva – háttérkép hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*250 px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja az eduline.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas háttérképet jelenít meg.
A Perspektíva-Galéria hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*250px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja a hvg.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas Háttérképet jelenít meg. Ezen a háttérképen minimum 3 (maximum 9) lapozható kép helyezhető el galéria formátumban, akár képenként különböző linkkel.
A Perspektíva-Galéria hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*250px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja az eduline.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas Háttérképet jelenít meg. Ezen a háttérképen minimum 3 (maximum 9) lapozható kép helyezhető el galéria formátumban, akár képenként különböző linkkel.
A Perspektíva – video hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*250 px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja a hvg.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas háttérképet jelenít meg. Ezen a háttérképen – az elmozdulás irányától függő pozícióban – videó jelenik meg.
A Perspektíva – video hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*250 px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja az eduline.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas háttérképet jelenít meg. Ezen a háttérképen – az elmozdulás irányától függő pozícióban – videó jelenik meg.
A Perspektíva – háttérkép hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*600 px vagy 970*250 px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja a hvg.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas háttérképet jelenít meg.
A Perspektíva – háttérkép hirdetés egy kreatív display hirdetési forma, amely egy 300*600 px vagy 970*250 px méretű kiinduló bannerből indítva napi/heti 1 alkalommal tetszőleges irányba elmozdítja a hvg.hu-t, és mögötte egy teljes oldalas háttérképet jelenít meg.
Billboard 970*250 zónában, négy darab statikus képpel megjelenő, 3D hatású hirdetési megoldás.
Billboard 970*250 zónában, négy darab statikus képpel megjelenő, 3D hatású hirdetési megoldás.
Half Page 300*600 zónában, négy darab statikus képpel megjelenő, 3D hatású hirdetési megoldás.
Half Page 300*600 zónában, négy darab statikus képpel megjelenő, 3D hatású hirdetési megoldás.
Roadblock 640*360 zónában, négy darab statikus képpel megjelenő, 3D hatású hirdetési megoldás.
Roadblock 640*360 zónában, négy darab statikus képpel megjelenő, 3D hatású hirdetési megoldás.
A hirdetői megjelenés egy mozgó háttérkép a site mögött, a felületen belül két hatszögletű hasáb van, amely a függőleges tengelye körül forog. A néző a hasábon kívül elhelyezett 3D-s virtuális kamera szemszögéből látja az animációt.
A hirdetési felület lefelé görgetés során a hirdetés átfordul, és a mozgás miatt figyelemfelkeltőbb lehet, mint egy statikus állókép hirdetés.
A Mobile Cube hirdetés egy kreatív mobil display hirdetési forma, amelynél a hirdetés keretén belül egy négyszögletű hasáb forog a függőleges tengelye körül, a hirdetés pedig a hasáb négy oldalán (a kocka palástján) helyezkedik el. Mobil készüléktípustól (illetve a giroszkóp egyedi beállításától) függően a Mobile Cube reagál a készülék mozgatására, és a kereten belül elmozdul,
Az oldalt a felhasználó a fix háttérként működő kreatív felett görgeti. Az oldal tartalmi elemi között egy „ablakon” keresztül a görgetés során láthatóvá válnak a fix háttérként működő kreatív egyes felületei.
Ez a kreatív mobil display hirdetési forma egy hatoldalú kocka, a látványos megjelenítéssel a kocka minden oldalán különálló hirdetési képek jeleníthetőek meg. A kocka user interakcióra véletlenszerűen forogni kezd, imitálva az eldobott kocka mozgását.
A hirdetés keretén belül egy négyszögletű hasáb jelenik meg, a hirdetés pedig a hasáb négy oldalán (a paláston) helyezkedik el. A kreatív három, egymáson elhelyezett négyoldalú hasábból áll össze. A három hasáb egy közös, központi tengelyen kapcsolódva egymástól függetlenül, külön-külön is elforgatható – a nagy kreatív egyes oldalai így 3 részből állnak össze egységes képpé.