Slider 640*360 2×2 (DesktopPlus)

A Slider 640*360 hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés keretén belül egymás után szalagszerűen, vagy 2×2-es formátumban sakktáblaszerűen elhelyezett 4 db 300*250 pixeles statikus kép kreatív folyamatosan, egymás után „csúsztatva” jelenik meg, prezentációs megjelenést imitálva.

Slider 640×360 szalag (DesktopPlus)

A Slider 640*360 hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés keretén belül egymás után szalagszerűen, vagy 2×2-es formátumban sakktáblaszerűen elhelyezett 4 db 300*250 pixeles statikus kép kreatív folyamatosan, egymás után „csúsztatva” jelenik meg, prezentációs megjelenést imitálva.

Flip 970*400 (DesktopPlus)

A Flip 970*400 hirdetés egy olyan interaktív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés első slide-ja egyforma négyszögekre darabolva, csempeszerűen jelenik meg az oldalon. A csempék user interakcióra (kattintás) megfordíthatóak, láthatóvá téve ezzel a második slide egyes részeit. Az összes csempe átfordulása után válik láthatóvá a kreatív második slide-ja teljesen, majd rövid idő után eltűnik, és

Stand 300*250

A Stand mobil 300*250 hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a 300*250-es felület keretén belül elhelyezett statikus kreatív 3D hatást keltve jelenik meg olyan formán, mintha a látogató egy kiállítóteremben elhelyezett hirdetést látna (A látogató a hasábon kívül elhelyezett, fix pozíciójú 3D-s virtuális kamera szemszögéből látja hirdetést)

Stand 300*600 (DesktopPlus)

A Stand 300*600 hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a half page keretén belül elhelyezett statikus kreatív 3D hatást keltve jelenik meg olyan formán, mintha a látogató egy kiállítóteremben elhelyezett hirdetést látna (A látogató a hasábon kívül elhelyezett, fix pozíciójú 3D-s virtuális kamera szemszögéből látja hirdetést)

Stand 970*250 (DesktopPlus)

A Stand 970*250 hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a billboard keretén belül elhelyezett statikus kreatív 3D hatást keltve jelenik meg olyan formán, mintha a látogató egy kiállítóteremben elhelyezett hirdetést látna (A látogató a hasábon kívül elhelyezett, fix pozíciójú 3D-s virtuális kamera szemszögéből látja hirdetést)

Slider szalag 300*250

A Slider 300×250 – MOBIL hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés keretén belül egymás után szalagszerűen, vagy 2×2-es formátumban sakktáblaszerűen elhelyezett 4 db 300*250 pixeles statikus kép kreatív folyamatosan, egymás után „csúsztatva” jelenik meg, prezentációs megjelenést imitálva.

Slider 2×2 300*250

A Slider 300×250 – MOBIL hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés keretén belül egymás után szalagszerűen, vagy 2×2-es formátumban sakktáblaszerűen elhelyezett 4 db 300*250 pixeles statikus kép kreatív folyamatosan, egymás után „csúsztatva” jelenik meg, prezentációs megjelenést imitálva.

Flip 300*450

A Flip 300*450 MOBIL hirdetés egy olyan interaktív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés első slide-ja egyforma négyszögekre darabolva, csempeszerűen jelenik meg az oldalon. A csempék user interakcióra (érintés) megfordíthatóak, láthatóvá téve ezzel a második slide egyes részeit. Az összes csempe átfordulása után válik láthatóvá a kreatív második slide-ja teljesen, majd rövid idő után eltűnik,

Stand 640*360 (DesktopPlus)

A Stand Roadblock hirdetés egy olyan kreatív display hirdetési forma, amelynél a roadblock keretén belül elhelyezett statikus kreatív 3D hatást keltve jelenik meg olyan formán, mintha a látogató egy kiállítóteremben elhelyezett hirdetést látna (A látogató a hasábon kívül elhelyezett, fix pozíciójú 3D-s virtuális kamera szemszögéből látja hirdetést)

Flip 300*600 (DesktopPlus)

A Flip 300*600 hirdetés egy olyan interaktív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés első slide-ja egyforma négyszögekre darabolva, csempeszerűen jelenik meg az oldalon. A csempék user interakcióra (kattintás) megfordíthatóak, láthatóvá téve ezzel a második slide egyes részeit. Az összes csempe átfordulása után válik láthatóvá a kreatív második slide-ja teljesen, majd rövid idő után eltűnik, és

Flip 640*360 (DesktopPlus)

A Flip 640*360 hirdetés egy olyan interaktív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés első slide-ja egyforma négyszögekre darabolva, csempeszerűen jelenik meg az oldalon. A csempék user interakcióra (kattintás) megfordíthatóak, láthatóvá téve ezzel a második slide egyes részeit. Az összes csempe átfordulása után válik láthatóvá a kreatív második slide-ja teljesen, majd rövid idő után eltűnik, és

Flip 970*250 (DesktopPlus)

A Flip 970*250 hirdetés egy olyan interaktív display hirdetési forma, amelynél a hirdetés első slide-ja egyforma négyszögekre darabolva, csempeszerűen jelenik meg az oldalon. A csempék user interakcióra (kattintás) megfordíthatóak, láthatóvá téve ezzel a második slide egyes részeit. Az összes csempe átfordulása után válik láthatóvá a kreatív második slide-ja teljesen, majd rövid idő után eltűnik, és

Pushdown (IAB) – hvg.hu (DesktopPlus)

970×90 px-es Super leaderboardból 970×415 px-esre nyíló hirdetés, IAB Rich Media felület. Egy felhasználónak egy héten egyszer automatikusan nyílik ki, közvetlenül a betöltődést követően, minden további alkalommal kattintásra aktiválható.

Pushdown (IAB) – eduline.hu

970×90 px-es Super leaderboardból 970×415 px-esre nyíló hirdetés, IAB Rich Media felület. Egy felhasználónak egy héten egyszer automatikusan nyílik ki, közvetlenül a betöltődést követően, minden további alkalommal kattintásra aktiválható.

Sidekick – hvg.hu (DesktopPlus)

Egy hagyományos, oldalba beágyazott 300*250 hirdetésből indulva félretolja az oldalt, helyet adva egy másik zónában futó, nagyobb méretű hirdetésnek. Az oldalba ágyazott kreatív egy megadott részére történő kattintással aktiválható.

Sidekick – eduline.hu

Egy hagyományos, oldalba beágyazott 300*250 hirdetésből indulva félretolja az oldalt, helyet adva egy másik zónában futó, nagyobb méretű hirdetésnek. Az oldalba ágyazott kreatív egy megadott részére történő kattintással aktiválható.

Cinemagraph – hvg.hu (DesktopPlus)

A mozgó GIF-ek új generációja, ez olyan állóképet jelent, amelyek módosításával GIF formátumban rövid, ismétlődő animáció hozható létre. Minden felületen és platformon megvalósítható, animgif leadásával.